keskiviikkona, marraskuuta 05, 2014

Nettihuijaukset

Tällainen viesti eksyi tänä aamuna postilaatikkooni. Liikuttavaa.

- - -

Rouva Patricia Ernes [info@foundation.net]
5. marraskuuta 2014 0:19
Vastasit 5.11.2014 7:33.
Terveisiä teille

Olen varma, että tämä posti olisi tulossa teille yllätyksenä, koska emme ole koskaan ennen tavannut, ja voit myös kysyä, miksi olen päättänyt, että valitsit joukossa lukuisia internetin käyttäjiä maailmassa, nimenomaan en voi sanoa, miksi olen valinnut sinut, mutta ei olla huolissaan, sillä minä tullut rauhaa ja jotain erittäin positiivista on tapahtumassa elämääsi juuri nyt ja toisten elämää läpi, jos vain voit lukea huolellisesti ja sulattaa viestin alla.

Ennen kuin siirryn eteenpäin, salli minun antaa teille hieman minun elämäkerta, olen äiti Mrs. Patricia Ernest, 87-vuotias nainen ja vaimo Late Sir Thompson, Ernest,, joka kuoli lento-onnettomuudessa maanantaina 07 syyskuu 1998 GMT 15:22 NL kun he lensivät New Yorkista Geneveen. katso sivuston alla lisätietoja.

http://www.cnn.com/WORLD/9809/swissair.victims.list/index.html

Kuoleman jälkeen mieheni minusta tuli johtaja sijoituspäätöksensä ja nyt kun olen vanha ja heikko olen päättänyt viettää loppuelämäni minun Ranch ennen kuin sain vihdoin jättää maailma, mutta ennen kuolemaa mieheni meillä oli suunnitelma käyttää viimeistä elämämme päivinä lahjoittaa puolet siitä, mitä olemme tehneet Sillä vähemmän etuoikeus ja hyväntekeväisyys kotien ja toinen puoli itse, perheenjäsenet ja läheiset ystävät, ja se on niin valitettavaa, että on mieheni ei elossa tänään tehdä tämän minulle, ja olen erittäin heikko ja vanha nyt, joten olen päättänyt tehdä tämän hyväntekeväisyys työtä puolesta miesvainajani.

Tällä hetkellä olen tahtonut pois lähes puolet omaisuuden useita hyväntekeväisyyteen koteihin ja jotkut vähemmän etuoikeus eri countries.Despite sopimus välillä edesmennyt mieheni ja minä antaa tukea vaille, sovimme myös tehdä tukea yksittäisiä emme ole kokoontuu ennen elämässä johtuu siitä, kun olimme vielä nuoria elämässä saamme anonyymi apua yksittäisen emme tiedä ja joita emme ole pysty tuntemaan asti mennessä, vaikutus saimme kuivuuden ele sai meidät tekemään saman.

Olen pahoillani kertoa teille, että et koskaan on mahdollisuus tietää minua, koska olen juuri päätökseen tehtävän Mitkä mieheni ja minä olemme sopineet ennen äkillistä kuolemaansa ja sinulla sattui olemaan edunsaaja meidän viimeinen tahto, joten sinun pitää tehdä minulle palveluksen hyväksymällä tarjous.

Olen tallettanut joitakin rahaston summa 1,800,000.00 (miljoona kahdeksansataa tuhatta euroa) Standard Trust Securities NL neljä viikkoa sitten toimittaa sinulle, mutta olin hyvin sairas En voinut lähettää sinulle sähköpostia vasta tänään. mitä sinun täytyy tehdä nyt on ottaa yhteyttä VAKIO TRUST Kuriiripalvelu NL mahdollisimman pian tietää, milloin he toimittavat teidän paketti you.For tietosi, olen maksanut tuottaa Charge, vakuutusmaksun ja esteettömyystodistus palkkio Shekki osoittaa, että se on ei huumeraha tai tarkoitus rahoittaa terrori-iskun maasi Sinun täytyy ottaa yhteyttä Standard Trust Securities NL nyt perille tarkistaa nämä tiedot karjua;

Yhteyshenkilö: Mr. Renato Teinze
Standard Trust Securities NL.
(Toimitus, Turvallisuus & Consultancy)
Puh: +31 684-264-678
Faksi: +31 847-139-212
Sähköposti: standardtrust.bv@aim.com

Jälleen, et maksaa toimittavalle Charge, vakuutusmaksun ja esteettömyystodistus palkkio Shekki, koska olen jo maksanut niitä, vain rahat sinun odotetaan maksavan 860 euroa turvallisuuden pitäminen Sekki kanssa far.I olisi maksanut, mutta yhtiö vaati että minun ei pitäisi, koska he eivät tiedä, milloin sinun tulee ottaa heihin yhteyttä ja välttämään vastaväitteitä raivoa tai muita cost.You ovat vahvistaisivat alla tiedot niitä vältetään virhe Delivery.

Postiosoite:
Täydelliset nimet:
Suora puhelinnumero:
ikä:

Alla on turvallisuus pitäminen koodi:

LÄHETYS KOODI AWB 33XZS
PAKETTI tallennettu koodi NO XGT442.
TURVAKOODI SCTC / 2001DHX / 567 /
Taloustoimi 233 / CSTC / 101/33028 /

Olet myös esittää sen heille tarkastettavaksi ennen delivery.Please, yrittää ottaa yhteyttä ne heti, kun saat tämän viestin, jotta vältetään edelleen delay.Be myös ilmoittanut, että en enää lukee sähköpostit tai surffata internetissä kuin minulla eläkkeellä täysin ulkomaailmasta minun karjatila, tällä hetkellä minulla ei ole mitään tekemistä autojen kanssa, sähköpostit ja muut ylellisyydet, kaikki kirjeenvaihdossa olisi välitetään kuriiriyhtiö perille Shekki sinulle.

Kunnioittavasti
Rouva Patricia Ernes

Ei kommentteja: