tiistaina, huhtikuuta 01, 2014

"On", kirja

Reilu vuosi sitten havaitsin, että jonkinlainen kirja on tulossa maailmaan. Elämä antoi minulle tehtävän. Vaihtoehtoja ei oikeastaan ollut. Jäin vuorotteluvapaalle. Antauduin. Sanoin elämälle: "Olen sinun. Tee minulla mitä haluat."

Nyt voin todeta, että jotakin merkillistä on tapahtunut. Kirja on tapahtunut. Se on virrannut. Välillä vuolaana, välillä suvannon lailla ja toisinaan akanpyörteenä. Sinä olet omalta osaltasi valanut minuun uskoa. Olet lukenut tätä blogia. Käyntisi on viestinyt, että kirja on mahdollinen. Olet rohkaissut minua. Kirja ei olisi syntynyt ilman sinua. Kiitos!

"On" on nyt kustantajan arvioitavana. Jos olet pitänyt mietteistäni, niin todennäköisesti pidät myös kirjastani. On vielä täysi arvoitus, mitä "On"nelle tapahtuu seuraavaksi. Tuli rukkaset tai ei, luotan kuitenkin siihen, että jos kirjasta on sinulle hyötyä, se löytää tavalla tai toisella tiensä luoksesi.

Oikeastaan se löysi jo. Sinä ja minä olemme nyt tässä. Lukiessasi tätä blogia, luet "On"nea, sillä kyse on samasta elämän sykkeestä. Nyt se tapahtuu. Tätä tämä on. Elämä on suora lähetys. Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu seuraavaksi.

Hyvää kevään jatkoa!

t. Jomppe (facebook.com/OnKaikki)

Ei kommentteja: