perjantaina, marraskuuta 28, 2014

Palautetta

Olen julkaissut kirjani teemoja valottavia mietteitä Facebook-sivullani (facebook.com/OnKaikki). Lokakuussa 2014 kysyin mitä mietteet ovat merkinneet. Miten ne ovat koskettaneet? Ohessa valikoima palautteesta. Voit tilata kirjan osoitteessa onnessa.com

"Tekstit ovat niin koskettavia ja kauniita. Antaa voimaa päiviin sairauden keskellä."

"Sulla on niin ihania tekstejä että aina kolahtaa. Sun tekstit koskettaa just nyt ainakin kun aloittelen elämää pitkän avioliiton jälkeen ihan yksin. Mä oon ekaa kertaa elämässä siinä tilanteessa ett ä todellakin koira on mun ainoa kämppis Sun kirjoitukset on tuoneet todella paljon mulle ajateltavaa ja lohtua. 99% sun kirjoituksista saa mun miettimään että näin se on ja saan oikeasti sun teksteistä voimia."

"Olet asian ytimessä. En ole pahemmin suomenkielisenä tavannut tätä viisautta. Viestisi vahvistavat aina sitä tunnetta, mikä todella on ja mikä olen. Kiitos siis kovasti!"

"Huomaan mieleni tarinat ja huomaan että huomaan. Hymyilen. Hengähdän hetken. Kiitos tekstiesi."

"Mietteet vahvistaa, syventää ja tukee omia käsityksiä, ajatuksia ja pohdintoja. Ne saa mielen ainakin hetkeksi rauhoittumaan ja selkiyttämään sekä yksinkertaistamaan asioita, näkemään jonkinlaisen punaisen langan tai juonen kaiken taustalla, ymmärtämään paremmin kaikki kokemukset ja pyrkimykset, kokemaan elämän pienet hetket merkityksellisemmin"

"Oivallinen teksti tässä ja nyt hetkessä. Auttaa ja helpottaa tässä heräämisen prosessissa!"

"Omalla kohdallani, vaikka ikää ja kokemusta on kertynyt, enkä enää työelämässäkään ole, olen saanut vahvistusta mietteilleni/ajatuksilleni. Lämmin kiitos tästä sivustosta"

"Mietteet sopivat usein omaan tilanteeseeni ja terapeuttiseen prosessiini. Antavat pohtimiseen pohjia! Kiitos niistä!"

"Hetki tässä. Ilman uskontoja, saarnoja. Rauhassa vaan."

"Koskettavia ja voimauttavia tekstejä!"

"Kiitos sinulle, kun olet! Nämä ovat tarkeitä muistuttajia ja ohjauksia, mieli kun karkailee omille teilleen, niin nämä usein lempeästi palauttaa takaisin tähän hetkeen"

"Upeat ja syvälliset mietteet kuvan kera pysäyttävät miettimään ja arvostamaan elämän hetkiä ja läsnäoloa. Ne antavat ajatuksia, toivoa ja lohtua. Mietteistä löytyy myös suuria totuuksia ja viisauksia, joista voi saada voimaa, uskoa ja valoa, kun on pimeää! "

"Oivalluksia annat, sanoiksi pukemista siitä, mikä itsellä vielä hakee hahmotelmaa... Kiitos!"

"Ne on vaan niin hyviä.. kertoo meidän rakkaudesta, ilosta onnesta syvästä surusta... kaikista meidän tunteista niin hyvin et ne vaan koskettaa meitä jokaista ja on kuin pätkiä omasta elämästä.. ja upeita luontokuvia unohtamatta... jättää sanattomaksi.. kiitos että olet jakanut nämä meidän kanssa"

"Nää vaan tsemppaa niin ihanasti jokaiseen päivään"

"Siinä hetkessä, kun luen tekstejäsi, ajatuksemme kohtaavat. Tekstisi ovat jotenkin hyvin herkkiä ja voimaa antavia elämänviisauksia. Aivan kuin olisit käynyt läpi juuri samoja asioita, kuin kohdalleni on sattunut viimeisten vuosien aikana. Tekstisi muistuttavat minua elämään tätä päivää, ei rypemään menneessä tai huolehtimaan huomisesta. Olen tässä ja nyt."

"Teksteissä on aina jotain sanomaa, joka jollain tapaa koskettaa omaa elämää. Tekstit ovat hyvin kirjoitettuja ja niitä on aina ilo lukea. Kauniit kuvat. Kiitos!"

"Osaat niin hienovaraisesti kiteyttää olennaisen; minä olen <3"

"... kiinnitän huomiota jumalaisen kauniiseen kuvaan, joka jo sekin pysähdyttää ja nostaa energioita. Luettuani viestisi tajuan, että tässä on ihminen, joka "tietää" tärkeistä asioista, ei kirjaviisauden kautta, vaan avoimin silmin ja aistein eletyn/koetun elämän viisastamana. Viestisi pysähdyttävät, panevat ajattelemaan ja antavat toivoa, että maailmassa on ihania ihmisiä ja minullakin on suuri onni saada tutustua heihin. Joskus ajatuksesi ovat liian vaikeita minulle ja jään miettimään, että mitähän tuo nyt tarkoitti. Koska ole välillä kärsimätön, en jaksa aina jäädä pohtimaan ajatuksiasi, mutta pyrin siihen. Tuot hyviä fiiliksiä ja toivoa paremmasta maailmasta elämääni. Kiitos <3 "

"Koskettavia ja rakastavia sanoja. Ihailen samalla suloisia valokuvia, omiasi ja muiden ottamia, joissa toistuu tekstin mietteliäs tunnelma."

"Puhutaan samoista asioista kuin monessa muussakin paikassa ja suulla, mutta paljon kauniimmin ja selkeämmin, lohdullisemminkin. Siksi, mä toivoisin sen kirjan pian käteeni "

"Nämä kirjoitukset pysäyttävät usein oivaltamaan hetken kauneuden ja herättelevät elämään juuri sitä kuluvaa hetkeä, ei vasta huomenna."

"Elämä avautuu tähän hetkeen ja saa ajatukset rauhoittumaan ! Kiitos"

Voit tilata kirjan osoitteessa onnessa.com :-)

Ei kommentteja: